lørdag 30. juni 2012

Pakket og klar for snorkling og slaraffenliv med gode venner!

Da er siste dag paa Koh Samui over, og jeg er klar for et nytt sted! Har vaert ordentlig turist i dag, kjoepte  tur til Waterfalls, tigershow, elefantriding, aper, akvariet, tempel, fugleshow(jepp Kjersti) og middag! Vel verdt turen! Bare elefantridingen!! Lar meg begeistre som et barn! I det hele et morsomt avbrekk fra strandlivet.

Hadde en stor nedtur da jeg skulle proeve kjolen i gaar, alt var feil.... men han skulle gjoere sitt beste med aa rette opp feilene. Saa naa sitter jeg og venter paa at den siste finishen. Ann Hege og Frida godkjente da kjolen saa langt, saa stemningen er litt bedre. he he.

Haaper sola snart dukker opp paaa Jessheim ogsa!

I morgen setter jeg meg paa baaten til Koh Tao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar