fredag 13. juli 2012

Hjemme igjen....

Og... før jeg forlot Koh Tao begynte jeg å leke med tanken om å bestille neste års sommerferie! Det har vært noen fantastiske uker, og jeg forstår hvorfor de fleste som har vært i Thailand vender tilbake.



 









Floating marked


Lunsj på stranda



Strandbar på Koh Tao

Koh Samui


Utsikt fra Paradise zone på Koh Tao


Uvær i vente
Jeg fikk spørsmål av Tine, min eldste datter, om "topp fem" på turen. Opplevelsene er vanskelig å rangere, så jeg likestiller disse: The floating marked, snorkling på Koh Tao, tur til The Waterfalls på Koh Samui med elefantriding som desidert høydepunkt, være sammen med gode venner og komme til Bangkok etter en laaaang reise med katamaran og buss og bare synke ned i badekaret på et luksushotell!

Når jeg ser på listen, ser jeg at det er like mange opplevelser jeg hadde den uka jeg reiste alene som da jeg var sammen med de herligste venner. Det var en ganske oppklarende og morsomt oppdagelse.

Yepp! Jeg klarer å nyte det å være på ferie og kjenne gleden ved å oppleve nye ting og andre kulturer alene! Det er en god erkjennelse!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar